" Επιτρέπεται η αναδημοσίευση κάθε άρθρου του blog αρκεί να αναφέρεται η πηγή "

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Κύριε...Κύριε...είναι ξενοφοβική και εχθροπαθής ;

                                      
...η μόνη "  ρητορική μίσους" που έχω αντιληφθεί εγώ , είναι εναντίων των Ελλήνων...
τόσο εντός των μέχρι τώρα γνωστών συνόρων της Ελλάδος, όσο και εκτός.
Τον μόνο ρατσισμό που έχω γνωρίσει, είναι εναντίον της πατρίδας μου,από όλα τα 
τσακάλια της ντόπιας και ξένης πολιτικής συμμορίας που ευθύνεται για χιλιάδες αυτοκτονίες,δολοφονίες αλλά και ενάμιση εκατ. ανέργους...στην πατρίδα μου.
Η αλήθεια ,είναι ξενοφοβία; το να μην ...κάτσεις να σε βιάσει , να σε κλέψει, να σε δολοφονήσει,
 ο  άλλος , είναι εχθροπάθεια; Ναι ε; Ξέρεις κύριε τι είναι εχθροπάθεια; το να δηλώνει ο ένας και ο άλλος:
"...τούς σκότωσα, γιατί έτσι μου ήρθε.." η " βίασα γιατί έτσι γούσταρα...και να δείτε τι θα γίνει άμα βγω...¨" αυτό κύριε είναι όχι μόνο εχθροπαθές, αλλά και ...απεχθές. Κάτι σαν το περίφημο χρέος.
Επίορκοι δεν είναι μόνο,όλοι εκείνοι που καταχράστηκαν την θέση τους στο Δημόσιο, για να αποσπάσουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο το οτιδήποτε...
       Επίορκοι στη συνείδηση της κοινωνίας είναι όλοι όσοι πέρασαν από την πολιτική σκηνή
       της Ελλάδας,τα τελευταία 35-40 χρόνια,γιατί δεν υπερασπίστηκαν την χώρα,όπως είχαν ορκιστεί όταν αναλάμβαναν τα καθήκοντά τους.Αν το είχαν κάνει, δεν θα υπήρχαν σήμερα Έλληνες σκλάβοι ανίερων συμφωνιών...
Τούς βλέπουμε τούς πραγματικούς επίορκους καθισμένους σε έδρανα με περισσή αλαζονεία...
 Είναι κι αυτό...εχθροπαθές ;
                          Ε λοιπόν σκασίλα μου! ελάτε να συλλάβετε τη γάτα μου αν σας κοτάει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου